Best Western Plus Kraków Old Town***
Sieci Best Western słynie na całym świecie z komfortu i wysokiej jakości obsługi gości. Krakowski hotel łączy te cechy z unikalnymi wnętrzami i doskonałą lokalizacją. Przeprowadzony w 2020 roku remont musiał zatem sprostać wysokim standardom obiektu
- Lokalizacja: ul. Św. Gertrudy 6, Stare Miasto, Kraków
- Powierzchnia: 18 pokoi, klatka schodowa oraz hol
- Rok ukończenia: 2020
Głównymi założeniami projektu remontowanych pokoi była funkcjonalność i wygoda. Odnawiane wnętrza miały wpasować się w styl typu business. Dla gości, którzy podróżując często łączą kwestie biznesowe ze zwiedzaniem i chęcią poznania nowego miasta. Lokalizacja hotelu w samym sercu krakowskiego Starego Miasta sprzyja tego typu podejściu.
Co ważne, jedną z wytycznych było także dopasowanie koncepcji do pokoi znajdujących się w drugim skrzydle hotelu, a remontowanych trzy lata wcześniej. Oczekiwaniem inwestora było odpowiednie dobranie kolorystyki mebli, jak i wykładzin do ustalonego już stylu. Całość projektu jest zachowana w kolorach uniwersalnych: bieli, czerni i szarości z mocnymi fuksjowymi akcentami.
Praca w projekcie
- szafy ubraniowe pod wymiar, do zabudowy, w tym szafy narożne
- biurka pod wymiar
- szafki do obudowy lodówek w pokojach
- wymiana wykładzin w pokojach hotelowych, na korytarzach i klatce schodowej
- wymiana wykładziny w holu hotelowym
Największym wyzwaniem całego remontu był fakt, iż w drugiej części hotelu stale przebywali goście. Musieliśmy zapewnić im pełen komfort, mimo przebudowy trwającej w innych pokojach. LH Projekt prowadziło prace zgodnie z harmonogramem i naszymi wytycznymi, dzięki czemu udało się najbardziej uciążliwe prace przeprowadzić bezkonfliktowo. A efekt końcowy był w 100% zgodny z założeniami projektowymi.
Anna Stefańczyk, dyrektor hotelu Best Western Plus Kraków Old Town***.
Cenimy projekty, które stanowią wyzwanie – remont hotelu, który jest czynny przez cały czas trwania pracy z pewnością do takich należy. W takiej sytuacji liczy się przede wszystkim dobra współpraca z klientem na miejscu, bycie cały czas dostępnym, a także elastyczność w kwestiach harmonogramu prac. Trzeba dynamicznie dostosowywać się do sytuacji i szybko reagować na zmiany.